Gothic Industrial Culture

Dé Nederlandse Vampirefreaks

ArmiaKrajowa

Discussies van ArmiaKrajowa (15)

Discussies waarop is gereageerd (14) Antwoorden Recente activiteiten
ArmiaKrajowa

"ja is van die landelijke herkansings shit ofzo die dus verplicht daar word afgenom..."

ArmiaKrajowa heeft 26 Jun gereageerd op Herkansingen?

2 26 Jun
Antwoord van ArmiaKrajowa
Rick_Demonic

"was ff vergeten dat ik ook vrijwel altijd met muziek op slaap dus zeg maar 24/7 lu..."

ArmiaKrajowa heeft 26 Jun gereageerd op Hoeveel uur per dag luister jij naar muziek

18 21 Nov
Antwoord van uitSCHOT
Martine - hoofdbeheerder

"wist ik al XD morgen/straks/vrijdag dus is t wereldnieuws ofzo en de kranten staa..."

ArmiaKrajowa heeft 25 Jun gereageerd op Michael Jackson dood!

5 7 Jul
Antwoord van Lauri ♥
Rick_Demonic

"zodra ik wakker word totdat ik ga slapen zowat."

ArmiaKrajowa heeft 25 Jun gereageerd op Hoeveel uur per dag luister jij naar muziek

18 21 Nov
Antwoord van uitSCHOT
Blood_Muffin

"t kan wel alleen ik vind meiden die een kop groter zijn dan mij best eng :') dan v..."

ArmiaKrajowa heeft 25 Jun gereageerd op plateau laarzen

14 21 Nov
Antwoord van uitSCHOT
krissy =D

"Als het inderdaad klopt wat jou verhaal verteld dan had een ander het net zo goed ..."

ArmiaKrajowa heeft 25 Jun gereageerd op Is dit de juiste manier van wraak nemen? =S

19 16 Aug
Antwoord van krissy =D
Martine - hoofdbeheerder

"google is ontworpen om de meest gekoppelde sites aan jou zoekwoord(en) op te spore..."

ArmiaKrajowa heeft 25 Jun gereageerd op Seks/naakt beelden op kindervriendelijke site's of zoekopdrachten op google, kan dit?

10 24 Nov
Antwoord van rineke
Lauri ♥

"het liefste levend als dat mag.... en ik val niet echt op geslachte mensen. en zow..."

ArmiaKrajowa heeft 24 Jun gereageerd op Seksuele geaardheid

28 21 Nov
Antwoord van uitSCHOT
Martine - hoofdbeheerder

"winkels of online en kheb 2 topleveranciers 1 in bijna alles van metal en 1 in kis..."

ArmiaKrajowa heeft 24 Jun gereageerd op Waar koop jij meestal je kleding?

30 26 Nov
Antwoord van rineke
GlowingWinter_Heart

"Krijgen ze er hier niet eens door in Nederland. Tis hier een Parlementaire Democra..."

ArmiaKrajowa heeft 24 Jun gereageerd op anti emo/goth wet NL?

14 25 Jun
Antwoord van Arjan

RSS

Info

Martine - hoofdbeheerder Martine - hoofdbeheerder heeft dit netwerk opgezet op Ning.

Werk aan de site

We zijn bezig momenteel om over te gaan naar een andere site, dus niet meer via Ning,
het heeft alleen maar voordelen, meer ruimte voor foto's en video's
een eigen .nl/.com link
en je kan er veel meer mee

we houden je hier op de hoogte van ^^

© 2009   Gemaakt op Ning door Martine - hoofdbeheerder.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden

Inloggen bij chat