Gothic Industrial Culture

Dé Nederlandse Vampirefreaks

Machinefairy

Discussies van Machinefairy (22)

Discussies waarop is gereageerd (22) Antwoorden Recente activiteiten
Martine - hoofdbeheerder

"hmm volgens mij staat t wel ergens op mn profiel maarja care xD ik heb teveel hobb..."

Machinefairy heeft 10 Mrt gereageerd op Jou Hobby's

21 15 Nov
Antwoord van Wanda
niek medebeheerder

"daar ben ik het zeker mee eens^^ ze hebben ook vaak dingetjes die je onwijs tof ka..."

Machinefairy heeft 8 Mrt gereageerd op waar kan je de goodkoopste kleding halen of bestellen online shop of winkel

13 21 Apr
Antwoord van GlowingWinter_Heart
niek medebeheerder

"@ aron, hoezo de mensen zijn niet aardig? tegen mij altijd wel, en tegen iedereen ..."

Machinefairy heeft 2 Mrt gereageerd op waar kan je de goodkoopste kleding halen of bestellen online shop of winkel

13 21 Apr
Antwoord van GlowingWinter_Heart
Aron

"hmm op beide cd's staan wat aardige nummers vind ik maarja :)"

Machinefairy heeft 25 Feb gereageerd op Suicide Commando cd's

4 5 Apr
Antwoord van kraven
Rick_Demonic

"hmm sowieso the 69 eyes, the moon and the night spirit, androgyn network, faderhea..."

Machinefairy heeft 25 Feb gereageerd op Wat is je favorite bandlid ? van elke band schrijf we wel effe bij welke band

2 28 Feb
Antwoord van Wanda
Martine - hoofdbeheerder

"jij ook bedankt :D doet t echt zo zee rop je rug :O? op mn heup deed eignelijk hel..."

Machinefairy heeft 11 Feb gereageerd op Alles over tatoeages

39 17 Nov
Antwoord van Danny Jansen
Martine - hoofdbeheerder

"mijn laatste aankoop was.. een wit/zwart topje van dane met zilvere opdruk, zo ene..."

Machinefairy heeft 11 Feb gereageerd op Laatste aankoop (foto?)

29 27 Nov
Antwoord van rineke
Martine - hoofdbeheerder

"wanda die vleermuisjes zijn echt awesome :D ik wil er zelf nog een op mn pols^^ di..."

Machinefairy heeft 10 Feb gereageerd op Alles over tatoeages

39 17 Nov
Antwoord van Danny Jansen
Roxanne

"vrijdag naar fabrikC (storm in rotterdam) 28e naar feindflug en nog 3 bandjes maar..."

Machinefairy heeft 10 Feb gereageerd op Concerten/Festivals !!

42 6 Dec
Antwoord van Marloes
Martine - hoofdbeheerder

"jezus anja O.O ik dacht dat ik veel had gezien xD wel heel tof dat je type o negat..."

Machinefairy heeft 28 Jan gereageerd op Welke bands hebben jullie al LIVE gezien?

45 6 Dec
Antwoord van Marloes

RSS

Info

Martine - hoofdbeheerder Martine - hoofdbeheerder heeft dit netwerk opgezet op Ning.

Werk aan de site

We zijn bezig momenteel om over te gaan naar een andere site, dus niet meer via Ning,
het heeft alleen maar voordelen, meer ruimte voor foto's en video's
een eigen .nl/.com link
en je kan er veel meer mee

we houden je hier op de hoogte van ^^

© 2009   Gemaakt op Ning door Martine - hoofdbeheerder.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden

Inloggen bij chat