Gothic Industrial Culture

Dé Nederlandse Vampirefreaks

weet iemand waar ik goedkope goggles kan vinden? mijn moeder schrok nogal van de prijs op attitudeholland :/

Delen

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

k ben bezig met goggles zelf te maken. ik heb ook wel gwn standaard goggles een keertje gekocht op een beurs,

zoiets ben ik aan het maken, maar duurt nogal lang om alles te ontwerpen enzo :P en dan moet ik nog allws gaan frezen / draaien straks ;o

Hierop reageren

joey zei:
k ben bezig met goggles zelf te maken. ik heb ook wel gwn standaard goggles een keertje gekocht op een beurs,

zoiets ben ik aan het maken, maar duurt nogal lang om alles te ontwerpen enzo :P en dan moet ik nog allws gaan frezen / draaien straks ;o
super cool! hoe moet je die zelf maken dan? x]

Hierop reageren

Gaaf, dat je ze probeert zelf te maken
ik ben benieuwd
Kan je het laten zien als je klaar bent (foto)

Hierop reageren

Marktplaats! ;)
daar heb ik de mijne vandaan..

Hierop reageren

mijn vader heeft een eigen metaal bedrijf waar ik ook veel werk en heb ookal best veel ervaring dus alles wordt cnc gefreest en cnc gedraaid :P tijdelijk kan ik alleen niet verder ;o want we hebben tijdelijk geen draaibank, als iemand trouwens nog leuke ontwerpen weet voor metalen armbanden zeg het maar ;o ik heb geen inspiratie xD

Hierop reageren

doe onderste rode zijn mooi ik kan ze alleen nergens vinden in maastricht

Hierop reageren

bij de uitverkoop bij Edica voor 15 euro nogwat. maar volgens mij moet je dr snel bij zijn..

Hierop reageren

Inderdaad niet via Attitude doen, dat is echt asociaal duur :3
Rommelmarkten vind je ze vaak, vanaf 20 euro (:
Zelf heb ik ze niet, denk er over na om ze te kopen..

x

Hierop reageren

Hierop reageren

RSS

Info

Martine - hoofdbeheerder Martine - hoofdbeheerder heeft dit netwerk opgezet op Ning.

Werk aan de site

We zijn bezig momenteel om over te gaan naar een andere site, dus niet meer via Ning,
het heeft alleen maar voordelen, meer ruimte voor foto's en video's
een eigen .nl/.com link
en je kan er veel meer mee

we houden je hier op de hoogte van ^^

© 2010   Gemaakt op Ning door Martine - hoofdbeheerder.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden

Inloggen bij chat