Gothic Industrial Culture

Dé Nederlandse Vampirefreaks

nou ik heb lang krullend haar en ik wil es wat anders maar ja wat kan je met krullen??
een leuke coupe..?? krult zo weer op en
om ze iedere dag te gaan stijlen is ook nixxx... >.<
wie heeft er leuke tips of foto`s
of hoe draag jij je curly hair?? :D ^^

Delen

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Ik heb bijna iedere dag een hanekam
Ik heb erg krullend, kroeshaar ;)

Hierop reageren

Ik heb zelf ook heel dik krullend haar
Hoe korter je het bij mij knipt, hoe meer krullen ik krijg
Als je het stijlt is het supermooi, wordt het wat dunner met mooie slag in mijn haar
als ik mijn haar gewast heb, is het echt erg, pluist en heel krullerig
stijl ik het ff beetje, en doe ik een staart of fall in
wil ik het echt mooi los, dan moet ik 1 uur me haar gaan stijlen
wil ik het verven gaan er 3 pakjes in xD
maarja alles ben ik toch bij dat ik dik haar hebt
zo krijg je het als het gestijlt is (dag erna zit het het best)

Hierop reageren

ik heb ook krullen en zit met het zelfde probleem als jou.
ik stijl het elke dag.
en ik heb teweinig dreads.
als ik die in doe zie je mijn eigenhaar er tussen door :(
baal ik zo van...

Hierop reageren

Ja dat probleem heb ik dus ook, dan doe ik cyberlox in, en dan nog zie je mijn staart echt balen
als ik dreads in doe, dan maak ik meestal een knotje dus dan zie je het nooit, maar bij cyberlox (lichte kleuren) is het een RAMP

Hierop reageren

Krullen zijn mooi, vooral als je lang haar hebt
maar ik heb zelf golvend haar

Hierop reageren

ik ben es op internet gaan zoeken
maar heb niet echt super veel fgevonden je hebt ookweer zoveel verschillend krullen aargrhh!! :"P
op you tube heb ik wel een paar leuke filmpies gevonden om de krul mooi in je haar te krijgen
mochten er mensen fotos vinden graag die zijn heel welkom ^^
iemand zei iets tegen mij ofver een boblijn met krullend haar??
heb me rot gezocht maar niets gevonden hoe mnoet dat uitzien??
tee hee

Hierop reageren

ik heb ook krullend haar, ben half antilliaans, heb je dat. Als je je haar straight/relaxed, wordt het stijlen véél gemakkelijker. je haar wordt dan veel stijler en dat blijft langer. behalve als je in de regen gaat staan, haha. Het is een soort omgekeerd permanent.

Hierop reageren

Ik heb zelf ook lang krullend haar. Helaas heb ik het tekort laten knippen en kan ik nu geen falls indoen.
Wat ik bij jullie las over je haar door de cyberloxx zien had ik ook last van! Simpelle oplossing is = Je haar in een hoge staart doen (wel heel strak)
en je haar dan in kleine vlechtjes vlechten ( of laten doen door je moeder ofzo)
Heel handig! De volgende dag gewoon weer je staart eruit halen en je vlechtjes gewoon nog vast, ff kammen (boven op zodat niet alles pluist ) en veel gel erin en staart weer vastmaken! KLAAR:p

Martine - hoofdbeheerder zei:
Ja dat probleem heb ik dus ook, dan doe ik cyberlox in, en dan nog zie je mijn staart echt balen
als ik dreads in doe, dan maak ik meestal een knotje dus dan zie je het nooit, maar bij cyberlox (lichte kleuren) is het een RAMP

Hierop reageren

Bedankt voor de tip ;)
Hoop dat mensen er hier iets aan hebben

Hierop reageren

XD ik vind krullen echt helemaal niks ......te minsten het kan wel mooi zijn maar ook zwaar irie....
ik had als klein meisje pijpen krullen en heel dik haar
dat is er nu wel uit
het is nu licht golfend......alleen ik had het liever stijl........
ik heb zo vaak aan me haar lopen klieren met een stijl tang dat het dood was.........:O
nu heb ik kort haar omdat het doden haar er af moet en er weer gezond haar er voor terug komt
anders heb ik kans dat ik echt een pruik op moet gaan doen :O:O:O
gelukig is het bijna uit gegroeit en kan ik daarna mooi weer mijn haar laten groeien

(misgien dus een mooie tip dat je niet al te veel aan je haar moet zitten ik had er dik spijt van......)

Hierop reageren

Heb zelf styl haar maar aan beide zijkanten krult het, had vroeger gewoon dus beide zijkant erafgeschoren maar nu is de rest van mijn haar ook nogal gaan krullen, zelf lange tijd dreads gehad, dat is voor mensen met krullend haar het makkelijkst denk ik. :P

Hierop reageren

is het niet slecht voor je haar om het vaak te slijlen want ik wil het zelf ook gaan doen maar ik krijg steets te horren dat het slecht en voor je haar is dat zo

Martine - hoofdbeheerder zei:
Ik heb zelf ook heel dik krullend haar
Hoe korter je het bij mij knipt, hoe meer krullen ik krijg
Als je het stijlt is het supermooi, wordt het wat dunner met mooie slag in mijn haar
als ik mijn haar gewast heb, is het echt erg, pluist en heel krullerig
stijl ik het ff beetje, en doe ik een staart of fall in
wil ik het echt mooi los, dan moet ik 1 uur me haar gaan stijlen
wil ik het verven gaan er 3 pakjes in xD
maarja alles ben ik toch bij dat ik dik haar hebt
zo krijg je het als het gestijlt is (dag erna zit het het best)

Hierop reageren

Hierop reageren

RSS

Info

Martine - hoofdbeheerder Martine - hoofdbeheerder heeft dit netwerk opgezet op Ning.

Werk aan de site

We zijn bezig momenteel om over te gaan naar een andere site, dus niet meer via Ning,
het heeft alleen maar voordelen, meer ruimte voor foto's en video's
een eigen .nl/.com link
en je kan er veel meer mee

we houden je hier op de hoogte van ^^

© 2009   Gemaakt op Ning door Martine - hoofdbeheerder.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden

Inloggen bij chat