Gothic Industrial Culture

Dé Nederlandse Vampirefreaks

we kennen allemaal wel de verhalen over opgelicht na aankoop via internet.
om de eerlijkste en best bertouwbare op een rijtje te zetten en om de minst betrouwbare te vermijden, dit forum.

zo ja bij wie en beviel het?
was de afhandeling goed?
en de retouren ging dat soepel

Delen

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Ik koop meestal wel bij online shops in NL
zoals large,attitude, divine darknes, bizzare, realm of darkness enz enz

Altijd goed gegaan!
soms wel even wachten omdat iets niet op vooraad is maarja.

Ik wou laarzen kopen bij een engelse site maar dat heb ik niet meer gedaan
Laat het wel weten als ik iets uit het buitenland bestel

Ik weet wel dat mijn vader wel eens dingen besteld uit het buitenland
ook van hem geen klachten gehoord

Hierop reageren

Yups, met name zoek ik naar het merk Hard Leather Stuff (mijn favo).
Cowboyboots.de was voor mij een goede site, snelle levering.
Oveirgens is marktplaats.nl ook een goed plekje LOL

Hierop reageren

nee weet niet of het vertrouwbaar is
met dat soort dingen ben ik snel bang dat t mis gaat xD
en soms zijn de verzend kosten best hoog vind ik >.<<br /> nee als ik wat bestel via internet is het altijd een nederlandse webshop =)

Hierop reageren

Nee. Heb wel ooit eens een cd besteld bij een postorder bedrijf in America, en dat ging erg goed. Heb met ze heen en weer geë-maild over de correcte gang van zaken, en heb een envelop, met order formulier samen met 24 dollar opgestuurd. De 24 dollar heb ik bij het postkantoortje bij ons gekocht, ghehe. Ik was zó trots toen die een week of twee later binnenkwam, want ik vond het erg spannend, zo geld opsturen.

Hierop reageren

zow das zeker mazzel hebben ik zal dat dus nooit doen
zal wel grijs gedraaid zijn dan:P

Aron zei:
Nee. Heb wel ooit eens een cd besteld bij een postorder bedrijf in America, en dat ging erg goed. Heb met ze heen en weer geë-maild over de correcte gang van zaken, en heb een envelop, met order formulier samen met 24 dollar opgestuurd. De 24 dollar heb ik bij het postkantoortje bij ons gekocht, ghehe. Ik was zó trots toen die een week of twee later binnenkwam, want ik vond het erg spannend, zo geld opsturen.

Hierop reageren

Naja mazzel hebben... We hebben flink heen en weer geë-maild dus ze kunnen niet komen aanzetten met "We hebben nooit een deal gehad". Bovendien heb ik aan hun gevraagd of ik gewoon $24 in de envelop kon doen, dat was helemaal goed. Desalniettemin kan er best een grappenmaker onderweg zijn die voelt "hey geld!" en het gaat stelen. Maar met tienduizenden brieven is dat onwaarschijnlijk ;)

En ik heb die cd inderdaad vaak gedraaid, maar niet grijs :) Het is van Seraphim Shock, een bepaalde atmospherische goth metal duo, die met hun eerste cd (Die had ik dus besteld, Red Silk Vow) een pracht van een album hebben gemaakt. De teksten waren heerlijk aanvallend (tegen, goh, religie), maakte er goede punten in en de muziek was heerlijk gloomy. Hun tweede album (Nightmares for the banished) vond ik wat minder maar zeker luisterbaar. Daarna zijn ze de trash metal in gegaan met een niet-aan-te-horen album genaamd "Halloween, Sex 'n Vegas". Je kan je voorstellen dat ik dat erg jammer vond :)

Zelfde type verraad die WT heeft gepleegt, AF ook, Tristania, Nemesea, Trail of Tears... Allemaal bands die opgehouden zijn met hun prachtigste creaties en "Andere disciplines zijn gaan opzoeken" = kutmuziek zijn gaan maken, ghehe. Then again zijn er weinig bands die een net zo goed album kunnen maken met exact dezelfde formule, maar het is mogelijk. Denk aan de drie of vier goede albums van Therion (hoewel die ook inmiddels hoogverraad hebben gepleegt met "Gothic Kabula")

Hierop reageren

das zeker jammer dat sommige bands andere muziek styl gaat aanemen
nu moet ik zeggen ik heb zelf jaren lang in een band gespeeld en de verveling en niet uiten van de artistieke gevoelens gaan wel in de weg staan
de muzikale kennis moet er dan uit en soms is het echt fijn ook voor de bandleden onderling (je ben bijna getrouwd) om es wat anders te doen helaas word dat niet altijd gewaardeerd door de fans hoewel e wel weer andere mensen jou muziek gaan waarderen
hoop voor je dat de volgende album wel weer aan te horen is en misschien moet je wel ff wennen

Hierop reageren

Ik dank je voor je wens dat ik de muziek leuk ga vinden. Maar in alle eerlijkheid betwijfel ik dat ik "eraan ga wennen". WT, AF etc zijn echt hopeloos, begraven en over, en ik weet niet of je bekend bent met Trail of Tears? Ze hebben een prachtig album gemaakt, A New Dimention of Might, en na wat problemen met de band zijn ze daana op de kroppen gekomen met een album dat vol zinloos gegrunt zit, geen klassieke instrumenten, nauwelijks Paulson's sopraan stem, en onderwerpen dat over o.a. bier ging. *ontsteekt in een razenij* De veraders!!!
*tien minuten later* Okee... Het lijkt me sterk dat dit soort... ...slechte muziek... op mij zal groeien.

niek zei:
das zeker jammer dat sommige bands andere muziek styl gaat aanemen
nu moet ik zeggen ik heb zelf jaren lang in een band gespeeld en de verveling en niet uiten van de artistieke gevoelens gaan wel in de weg staan
de muzikale kennis moet er dan uit en soms is het echt fijn ook voor de bandleden onderling (je ben bijna getrouwd) om es wat anders te doen helaas word dat niet altijd gewaardeerd door de fans hoewel e wel weer andere mensen jou muziek gaan waarderen
hoop voor je dat de volgende album wel weer aan te horen is en misschien moet je wel ff wennen

Hierop reageren

ik heb piercings, plugs en stretchers besteld bij www.crazy-factory.com , niet zo duur en de levering was vrij snel , aangezien het uit Indonesie komt ^^, en ik had voor 30 euro incl. vrezendkosten ook veel ook, 4 paartjes plugs, en nog 4 stetchers en wat cbrs ^^ ik raad deze site egt aan , voor mensen die voor veel weinig geld, veel dingen willen ^^ alles is een goede kwaliteit ook ^^

Hierop reageren

Hierop reageren

RSS

Info

Martine - hoofdbeheerder Martine - hoofdbeheerder heeft dit netwerk opgezet op Ning.

Werk aan de site

We zijn bezig momenteel om over te gaan naar een andere site, dus niet meer via Ning,
het heeft alleen maar voordelen, meer ruimte voor foto's en video's
een eigen .nl/.com link
en je kan er veel meer mee

we houden je hier op de hoogte van ^^

© 2010   Gemaakt op Ning door Martine - hoofdbeheerder.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden

Inloggen bij chat