Gothic Industrial Culture

Dé Nederlandse Vampirefreaks

Hi ik heb zeg maar een probleem , vorig jaar droeg ik mijn laarzen met liefde maar nu heb ik ze een tijd niet meer aangehad en vind ik het raar om ze te dragen (Ik ben al lang 178 , maarja t was liefde op het eerste gezicht xD) Dus ja nu wil ik jullie mening weten over lange meiden + plateau zolen

Tags: laarzen, lala, lang, plateau's

Delen

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Vet gaaf, je laarzen ^^

Blood_Muffin zei:
haha Heb nu al allang nieuwe and I love them ;

@martine ; Die zijn zo gaaf , was ook nog aan het twijfelen of ik ze zou kopen maar die van mij ware halve prijs dusja :) Echt van die spaceboots :3

Maarja bedankt voor alle reacties mensen , you guys rock!

Hierop reageren

ik kreeg laatst ook een aanbod van plateauzolen, maar ik denk niet dat ik het ga doen, sowieso, als jongen zijnde staat het niet echt 'sexy' lang ben ik al (1,90) en praktisch is het ook niet echt, een keer geprobeerd te fietsen met 15 CM aan X-tra zool onder je voeten, fiets toch anders x'D

maar voor festivals en dergelijke vind ik dat (de meeste) vrouwen/meiden er wel sexier uit door gaan zien, vooral handig ook omdat ik dan niet meer omlaag hoef te kijken (naar hun gezicht dan hé, voor de duidelijkheid (A) x'D)

maar lange meiden + plateauzolen, het kan er dus wel sexy/leuk/weetikveel uitzien, zolang je er maar het figuur voor hebt, een volslank persoon heeft daar minder snel het figuur voor dan een 10CM-taille anorexia-persoontje (om maar even me t X-tremen te gaan praten (A) )

Hierop reageren

Hierop reageren

RSS

Info

Martine - hoofdbeheerder Martine - hoofdbeheerder heeft dit netwerk opgezet op Ning.

Werk aan de site

We zijn bezig momenteel om over te gaan naar een andere site, dus niet meer via Ning,
het heeft alleen maar voordelen, meer ruimte voor foto's en video's
een eigen .nl/.com link
en je kan er veel meer mee

we houden je hier op de hoogte van ^^

© 2010   Gemaakt op Ning door Martine - hoofdbeheerder.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden

Inloggen bij chat