Gothic Industrial Culture

Dé Nederlandse Vampirefreaks

Ben je nieuw hier op de site?
Of zit je hier al een tijdje zonder dat je je voorgesteld hebt?
Twijfel dan niet, en stel je hier voor

Groetjes,
de beheerders van GIC

Delen

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Hey Hey,..
Nou ik ben dus Industrial-Bitch Aka,. Piere :P,..
ik ben een jongen,. zo ver je kan zien neem ik aan :P

ik ben woonachtig in Breda,.
* Ik rook. wel een beerje veel :P
* ik drink,. wel een beetje veel :P
* ik ben HOMO <333 Yeah, And i'm Loving it :P
en qwa muziek is mijn stijl behoorlijk breed,.
njah hier dan een kleine selectie van bands die ik leuk vind :P
* Angtoria
* Deine Lakaien
* Vnv-Nation
* Suicide Commando
* Skinny Puppy
* Xpq-21
* And One
* Korean Faktor
* Diary Of Dreams
* Helium Vola
enzov. :P

ow en voeg me niet zo 1 2 3 toe gewoon vragen kan altijd geen kwaat,.

http://neongod.hyves.nl/

Bubye (K)

Hierop reageren

Hoi , ik ben Colleen.
'k ben 18 jaar, woon in Schiedam.
'k vind het leuk om naar concerten/festivals te gaan,
op vakantie te gaan, muziek te luisteren, enne nog veel meer ..
dat was het wel zo'n beetje, denk ik zo ofzo ofzo ofzo ofzo ofzo ; xöx

Hierop reageren

ik ben roy van den Bos
ben 19 woon in een vissers dorp genaamt vlaadingen XD
ja wat moet ik vertellen ik weet het ff niet :P
uhm levens verhaal is te langs dus ff kort ben 19 jaar single ga naar graspop dit jaar en rammstein :D
uhm ik probeer heel snel uit huis te gaan en andere werk te vinden dat ik snel heb hopelijk:P
uhm heb een autotje een mooie honda civic een rode allen hij is erg oud en geramt door een mogool die me van achter ramde XD
voor de rest vragen laat wat achter of check me Vf the-lonely-soul of me hyves the-forbidden-soul
laterz;)

Hierop reageren

Hallo allemaal,

Mijn naam is CarolJ
Ik ben 33 jaar
Ik hou van PC en Internet,lezen,tv kijken,muziek luisteren:

Within Temptation
Evanecence
Nightwish
delain

Love,CarolJ

Hierop reageren

Helleu!

Ik ben Sinitta.
17 Winters oud.
Van het Vrouwelijk geslacht.
Wonend in het ooh-zoo-mooie Enschede.

At the moment wacht ik op mijn examen uitslag.
Als ik ben geslaagd ga ik de studie 3PS volgen.
Mocht ik niet slagen, dan ga ik naar't ROC.

Ik kan piano spelen, doe het alleen amper.
Waarom? Omdat ik druk ben.(:
Wil deze zomer wel weer beginnen.

Verder zou ik niet weten wat ik hier nog meer moet neerzetten.
Vragen stellen kan bij de informatie balie (:

ps. Ik ben ontzettend slecht met profielsites.
Dus verwacht er niet veel van.

xoxo

Hierop reageren

hey, ik ben robin, ik ben 17 en woon in capelle aan den ijssel, mense die vrage hebbe, of in de buurt wonen en wille chille, laat et maar wete :) ^^

Hierop reageren

Goed....
Ik zijt dus een Max....
Ben hier op invite van bamba;

Goed....
uhm..... nja uhm.......... tumdidum............ o___0
nja k begin dan maar met t standaard gebeuren:
Dus een max, 18, geslacht: nee leef nog, alleen wel mannelijk.
komt uit de omgeving van twente, is 18, en lazy as(s) fuck; nice to meet you too
Ik rook, blow, drink, snuif, spuit, slik, plak, niet. En moet hier ook niet bijzonder veel van hebben, Hoewel het niet zo is dat als ik iets afkeur, ik ook meteen jou niet mag, neem dat wel in overweging.

En ik trek me bek los als ik dat nodig vind, en daarbij neem ik dan de gevoelens van een ander NIET in overweging, dit is tenslotte een parlementaire democratie, ook al is deze corrupt.

Woon niet meer thuis sinds 5december 2008.

Ik heb me vijanden, en lang niet iedereen mag mij, en dat is toch wel goed ook eigenlijk.
En ja het is heel goed mogelijk dat sommigen van jullie mij kennen, of al kennen, of al gekend hebben, of niet meer willen kennen :') alleen kan me dat ook bar weinig verrekken.

Ik kan erg moeilijk in omgang zijn, zeker op dieper niveau, that's just me.
Haat me voor al mijn perfecties wat je wil
de genen die zich wel bekommeren, doen dat om mijn IMperfecties.

Ik kan een erg grote flirt zijn als ik single ben; moet tenslotte ergens mijn aandacht vandaan halen; alleen dat betekend NIET dat ik een slet ben of een player of wat dan ook, ik ben trouwer dan een kangal aan mijn geliefde en vrienden.

Sommigen zien mij als hun grootste nachtmerrie en de oorzaak van alle ellende in de wereld, anderen zien mij als een grote knuffelbare speelse puppy. Het is ook net hoe je me kent en hoe goed we elkaar liggen.
Ik kan met vrijwel iedereen overweg, op een aantal bepaald soort mensen na niet echt of niet makkelijk zoals:
Hersenloze kaalkopjes die altijd lastig zijn
Drug en Alcohol verslaafden, die gaan gewoon niet samen met mij
Allochtonen die cavia's om hun nek dragen en denken dat ze hier de dienst uitmaken (Ik ben dus ALLEEN racist, als je het zo kunt noemen, tegenover mensen die zich hier niet kunnen gedragen, geen normaal nederlands kunnen EN DIT OOK VERTIKKEN, en onze maatschappij om zeep helpen)
Criminelen en mensen die niet eerlijk aan hun geld komen
Backstabbers en bedriegers/fakers, DEATH TO ALL.
Verder heb ik t ook niet echt op,
sletjes, hoeren, players, loverboys, keurvlees/vleesmarkten etc.

Verder ben ik eigenlijk best een chaoswever als dat nodig is,
Ook heb ik de kenmerken van een vrije denker, een filosoof, een nationalist, een confessioneel, een satanist, een sataan en als laatst een thelemiet.

Ik ben Bamba's Lammetje, hij is dan ook een van de weinigen waar ik echt naar luister, en die me wil leren begrijpen en dit al voor een vrij groot deel kan/doet.

Ik ben niet het type dat mensen laat vallen die ongevraagd in de problemen komen, hoewel de genen die dit zelf opzoeken trek ik ook mijn handen van af.
Van mijn geliefden en vrienden/vriendinnen is het afblijven, ik heb namelijk vrij weinig grenzen als het die kant op moet, hoewel ik liever niet vecht, ik koester wat mij lief is, en bescherm al dat me dierbaar is.

Ik ben het type dat zijn uitgroei niks kan bouten, en ik heb ook geen geldboom (helaas).
Ik draag spikebanden, halsbanden, kettingen en handboeien,
heb wel eens zwarte nagellak op, en draag dan ook corpsepaint etc als ik daar zin in heb,
hiermee loop ik ook gerust mijn school binnen.
Loop ook vrijwel ALTIJD in t zwart, tenzij ik me pak draag.

Ik heb verder TOTAAL NIKS niks met lichaams versiering en body mods etc. dat trekt me gewoon niet.
Dat wil niet zeggen dat ik mensen hierom af keur als persoon zijnde.

Ik ben single, dan wel niet direct op zoek, sta wel open voor dingen.
Ik ben bijzonder kieskeurig en zal dan waarschijnlijk ook nooit me ware vriendin vinden, face it, i can't have it all.
ben overigens (zoals vorige zin te merken) wel hetero,
alleen heb niks tegen bi's of gays of lesbis, en ben dus ook geen homofoob ofzo, tenzij...
er een homo-jongen verliefd op me zou worden en constant (letterlijk of figuurlijk) achter me kont aan zit,
dan ga ik het iets minder leuk vinden.....

Ben overigens een Sarcast en Sadist en kan ook een sexist zijn, en denk vrijwel altijd op alles door.
Alleen ik kan best lief zijn, als je lief voor mij bent.

Ik ben vrijwel altijd buiten de groep gevallen en bijna altijd ook een loner geweest, en ik hecht me niet snel aan mensen, en kan dit ook niet. Hoewel sommige mensen iets hebben waarbij ik het wel kan.....
Ik ben snel wantrouwend en zoek achter veel dingen iets, want alles heeft een reden, en niets is om het zomaar.

Verder leef ik het meest voor:
eten, drinken, vrienden, maten, meetings, computer, pc, ps2, games, films, slapen, knuffels en knuffelen, en meer weet ik zo niet.

Ben trouwens ook mede organiseerder van het Gothzooi evenement
en beheer tevens ook de site: http://gothzooi.come2me.nl
Dus komt allen 11juli aanstaande te Eindhoven! en krijg een gratis knuffel ^_^

Uhm nja,
als er nog vragen, opmerkingen, suggesties, kritiek, fanmail, liefdesmail of verklaring, haatmail of wat dan ook is,
hoor ik t wel.
Meer vragen? Gewoon vragen, ik bijt niet :)

Spreek Niet Van Mij Als Een, Spreek Niet Van Mij Als Geen, Spreek Niet Eens Van Mij , Omdat Ik Constant Ben.

Tu Amor,
Max.

Max's Copyright Inc. staat niet in voor enige gevolgen van lichamelijk en/of geestelijk letsel of bijwerkingen van het lezen van bovenstaande tekst; lezen van deze tekst is overigens compleet vrijwillig en verplicht de lezer tot niets. Max's Copyright Inc. onttrekt zich aan elke verantwoordelijkheid van imiteren of imitatie maken van deze tekst of gebruikswaardigheden.
Alle rechten voorbehouden.

Hierop reageren

Hey ^^

Ik ben Lisa, 19 jaar, en woon op dit moment bij mijn ouders in een dorpje dat bijna niemand kent: Wijk en Aalburg.
Maar hopelijk niet voor lang, want ik ga studeren in Rotterdam en morgen een kamer bekijken!

Voor de rest staat alles wel een beetje in m'n profiel, en vragen stellen mag altijd ;)

xxx

Hierop reageren

hey, ik ben Lianne. ben 19 jaar, net klaar met de Havo. ga volgend jaar aan de opleiding kunstzinnige therapie beginnen. ik hou zelf heel veel van tekenen, schilderen, dichten. en andere creatieve dingen. ik ben niet iemand die met beide benen op de grond sta, ik ben vooral een dromer. en erg verlegen.

hm verder weet ik ff niks over mezelf te bedenken.
als je meer over me wilt weten, ask me. :)

[www.vampirefreaks.com/nightfaery]
[www.darkangelwings.hyves.nl]

Hierop reageren

hoi mijn naam is Dwight Rutten
en hier op de site kan je al wat info vinden over mij en niet alleen hier maar ook op mijn hyves en netlog

1.http://kenjidwight.hyves.nl/
2.http://nl.netlog.com/kenjidwight

mochten jullie nog meer informatie willen of dingen van mij weten kan je het rustig vragen.

greetz kenjidwight

Hierop reageren

hey.
naam is stein, maar das een kutnaam(sorry als je ook zo mocht heten)
dus noem ik me zelf setin soulslayer.
ik ben een jongen (13 jaar, alleen sommige volwassenen zeggen dat ik me gedraag alsof ik 20 ben)
ik woon in Tilburg

ik speel gitaar, kan min of meer grunten/screamen/dragonbreath(da wat shagrath-dimmu borgir- doet)(nog niete in een band of iets, wil het wel)
ik kan een beetje overweg met piano/keyboard.

ik hou van:
-industrial metal zoals deathstars, god module etc.
-black metal zoals; dimmu borgir, cradle of filth etc.
-chillen met me vrienden
-gitaar spelen
-een goeie film(goeie betekend voor mij, horror, thriller, sommige detectives, etc)

ik doe een havo/vwo opleiding op het theresialyceum te tilburg, waarschijnlijk ga ik vwo atheneum doen, maar das niet zeker..

iedereen mag me toevoegen

en dat was het zo'n beetje..
cya

Hierop reageren

Hey iedereen!!

Mijn naam is Monique en woon in de omgeving van Rotterdam.
Ben alweer 19 jaar! GOH gaatsnel!

Ben helaas single, maar nu heb ik wel lekker tijd om met vrienden dingen te doen of nieuwe mensjes te ontmoeten!

Ik hou van schrijven, tekenen, muziek luisteren, dingen doen met vrienden, sommige meetngs!, concerten bezoeken, dansen(ga beginnen met ierse dans^^), fotograveren(ben er nog slecht in!), en game (pc en xbox360 elite)

uhm.. ik ben gek op dieren, ik heb een hond,2 vogels, 1 konijn en vissen.
Verder ben ik gek op Vleermuizen (ben bezig met adopteren, geen zorgen!! komen niet bij mij te wonen maar blijven in de dierentuin of in de opvang maar ik mag ze namen geven en ik betaal voor entingen en voer)

Ik luister allerlei stijlen metal, gothic, industrial, klassiek is ook prachtig, en celtic/pagan ook super!

verder... geen idee wat ik nog meer moet zeggen^^ Ben hier nieuw! dus PM me maar met vraagjes^^

KNUFF!!

Hierop reageren

Hierop reageren

RSS

Info

Martine - hoofdbeheerder Martine - hoofdbeheerder heeft dit netwerk opgezet op Ning.

Werk aan de site

We zijn bezig momenteel om over te gaan naar een andere site, dus niet meer via Ning,
het heeft alleen maar voordelen, meer ruimte voor foto's en video's
een eigen .nl/.com link
en je kan er veel meer mee

we houden je hier op de hoogte van ^^

© 2010   Gemaakt op Ning door Martine - hoofdbeheerder.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden

Inloggen bij chat