Gothic Industrial Culture

Dé Nederlandse Vampirefreaks

Ben je nieuw hier op de site?
Of zit je hier al een tijdje zonder dat je je voorgesteld hebt?
Twijfel dan niet, en stel je hier voor

Groetjes,
de beheerders van GIC

Delen

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Hallo allemaal,

Mijn naam is Kelly a.ka Kelloggs en op internet bijna overal bekent als CyberCat.

Zoals mijn naam al verklapt heb ik iets met katten. Ik ben me deze prachtige beesten groot gebracht en kan me geen leven voostellen zonder katten om me heen.
Verder heb ik een serieuze obsessie voor vampierisme en ben ik gek op industrial muziek en styl.

Ik ben een HSP-er, dat houd in dat ik niet goed tegen licht kan, een sterkt onwikkeld reuk orgaan hebt, hele goede ogen, heel medelevend ben, bang word in menigtes, frequenties kan horen die een normaal mens niet kan horen en overgevoelig ben.
Ik ben zowel van binnen als van buiten dus een hoog sensitief persoon, maar dit kan ik over het algemeen heel goed verbergen, vind ik zelf.
Als is het soms vervelend dat mensen niet begrijpen dat ik zo snel mogelijk weg wil als ik over een markt loop of langs iemand zijn tuin die een ongedierte/katten frequentiesysteem heeft aan staan.

Ik heb me aangemeld omdat het altijd leuk is nieuwe mensen te leren kennen die allemaal lekker anders zijn als ''de normale saaie mensen'' en sterk genoeg zijn voor de reacties die we daarmee zogenaamd ''uitlokken''

Zo :) mijn zegje is gedaan

Hierop reageren

Goedenavond/nacht :)

Ik ben Suzanne, ben 17 jaartjes jong (:
Ik woon in Heerhugowaard en ik heb een relatie..
Weet eerlijk gezegd niet al te veel te vertellen over mezelf ^^';
dus mocht je vragen hebben stel ze gerust! ^-^

xXx,suzanne.

Hierop reageren

Hlloow ^^

Ik ben zo slecht in dit soort dingen, dat ten eerste xD
Sharon, kben 19 jaar... woon sinds een tijdje in Hellevoetsluis bij vriendlief en schoonmoeder.
&, ik heb het er vreselijk naar m'n zin.

Ben nogal een filmnerd/boekenwurm/muziekverslaafde.
Kan af en toe wel erg worden als k weer zo'n bui heb. O:-)
Verder hebk een redelijk grote voorliefde voor allerlei schoenen, dat is ook een dure hobby xD

Doe momenteel geen opleiding, in Februari start ik met opleiding jongerenwerker.

Denk dat dat het wel zo'n beetje was...

X

Hierop reageren

Hoi hoi

ik dacht ik kom ff hier kijken, want VF is beetje lame/saai/emo geworden..

ik ben Michael, bijna 26 jaar oud..
in zuidafrika geboren en gewoond tot me 16de.. (ben engels en duits bloed)
woon nu in de buurt van Eindhoven en Arnhem.

i love sweden, nature and black metal (alle sorten van.)
studier nu momenteel Ecologie&Wildlife, een super opleiding :D

uhm. nja, hoop wat leuk mensen te ontmoeten hier (moet nog aan me profiel werken.. lol)
groeten!

Hierop reageren

hoi

ik ben Ivo, 21 jaar en kom uit Eindhoven... Wil je meer van me weten, dan heb ik daar een heel mooi profiel voor : )

Cheerz

ben btw ook op hyves te vinden, zo ben ook hier gekomen xD

http://ourwingsareburning.hyves.nl/

Hierop reageren

Hey, ik ben Martin

Op internet bekend als MajinMartin, zoals mn naam al zegt volg ik manga's en animé's.

Ik heb sinds kort een baan als grafisch ontwerper and i'm lovin' it.

ik kom uit t ow zo mooie groningse plattelands dorpje Oude Pekela *sigh*
mijn muzieksmaak is vrij uitgebreid en vind vrijwel alles met gitaar muziek wel goed, mn favourite bands zijn toch wel the Offspring, Sum 41, Iron Maiden en Metallica.

verder zou ik zo ff niks kunnen bedenken, vragen? stel ze gerust ^^

Hierop reageren

Hierop reageren

RSS

Info

Martine - hoofdbeheerder Martine - hoofdbeheerder heeft dit netwerk opgezet op Ning.

Werk aan de site

We zijn bezig momenteel om over te gaan naar een andere site, dus niet meer via Ning,
het heeft alleen maar voordelen, meer ruimte voor foto's en video's
een eigen .nl/.com link
en je kan er veel meer mee

we houden je hier op de hoogte van ^^

© 2010   Gemaakt op Ning door Martine - hoofdbeheerder.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden

Inloggen bij chat