Gothic Industrial Culture

Dé Nederlandse Vampirefreaks

Rick_Demonic

Wat vind jij van de anti-Gothic hyves en andere anti gothic emo enz groepen

Ik vind ze wel zwaar kansloos!
dat mensen zich zelf daar tot verlagen

Delen

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Wel hilarisch. Laat ze lekker gaan en denken wat ze willen. Ze weten niet hoe wij ECHT zijn, en daardoor missen ze veel lol :)
Het is toch zo? wij zijn ook gewoon mensen. En omdat we maar een beetje anders zijn zijn ze gewoon jaloers. Dat ze niet zoals ons zijn en dat niet durven. Oke, dat zijn ze niet allemaal maar ik weet mensen die t niet durven en dan zo gaan doen..

Hierop reageren

Achja reageer er meestal niet op, want dat vinden ze alleen maar leuk
zwijgen en toekijken hoe dom hun bezig zijn is lachwekkender

Hierop reageren

Kan er soms wel pissig om worden dat ze zo onrespectvol zijn, maar aan de andere kant.. ik kan me er ook dood om lachen. Vooral omdat ze zoveel energie steken in iets waar ze op tegen zijn.
In iemand energie steken is toch ook een soort van liefde? hahahaha!
Het woord is volgens mij al eens gevallen, maar het is totaal kansloos. Ze bereiken er niks mee. En het is ook kansloos erop te reageren eigenlijk. Wanneer je dat doet, krijgen ze alleen maar hun zin.

Proberen te negeren, al is het soms moeilijk, is de beste oplossing.

Hierop reageren

Niks mis met anti-bewegingen denk ik... maar meestal ontbreekt t een beetje aan stijl.

Hierop reageren

als je anti bent ben je zelf niet gelukkig met je leven lijkt me.

Hierop reageren

tis op zich wel grappig om dat te lezen en dan, vooral wannabe's, die daar een beetje aandacht gaan lopen zoeken en die mensen uit te gaan schelden (weten we meteen waar de vooroordelen vandaan komen ;) ) maar meestal besteed ik er weinig aandacht aan, maar ik vind wel dat als ze ons haten ze wel wat respectvoller moeten zijn (respectvol haten, makes perfect sense) gwn IIG stoppen met het voortdurend schelden, vooral met kanker, want die zinnen die daar getypt worden bestaan voor 60% uit gescheld en maar voor 40% uit 'zinvol' materiaal

maar aan de andere kant kan ik het ook wel 'begrijpen' de mensheid heeft nu eenmaal een groep nodig om te haten (ik zou ook niet weten waarom, maar goed) en dus kiezen ze de 'zwarte-smerige-kut-alto's' uit omdat ze er toch niks van begrijpen

Hierop reageren

Hierop reageren

RSS

Info

Martine - hoofdbeheerder Martine - hoofdbeheerder heeft dit netwerk opgezet op Ning.

Werk aan de site

We zijn bezig momenteel om over te gaan naar een andere site, dus niet meer via Ning,
het heeft alleen maar voordelen, meer ruimte voor foto's en video's
een eigen .nl/.com link
en je kan er veel meer mee

we houden je hier op de hoogte van ^^

© 2010   Gemaakt op Ning door Martine - hoofdbeheerder.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden

Inloggen bij chat