Gothic Industrial Culture

Dé Nederlandse Vampirefreaks

Ik zelf ben bi,maar laatste tijd val ik dus altijd op mannen dus twijfel zelf een beetje
Ik heb nu al heel lang een vriend, en die is ook homo
Vaak worden wij gezien als vieze homo's of uitgescholden voor alles wat vies en lelijk is
Wat vinden jullie er nou van? iedereen is toch gelijk ook al ben je hetero bi lesbisch of homo?

Delen

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Wat vind ik van homo's?

GEWELDIG ^^ !!!!

Hierop reageren

wie kent jongenout.ning.com?

Hierop reageren

Ik zelf ben BI.
Ik heb totaal geen problemen met homo's of lesbienne's. Het zijn juist harstikke gezellige mensen, ze hebben over het algemeen ook geen vooroordeel, omdat ze zelf ook al anders worden beschouwd in deze maatschappij. Ik hou van homo's :) een goede vriend van mij is ook homo dus ja.
Homo's zijn lief !

Hierop reageren

ik heb vete respect voor homos en bis en lesbies en heteros ook.

Hierop reageren

Homo's zijn lief aardig, verzorgen zich meestal goed, en zijn vaak nog knap ook
Met homo's kun je ook vaak goed lachen en praten

Hierop reageren

Ik heb net zoals de meeste hier ook 100% respect voor homo's, lesbienne's en bi's.
Ze zijn meestal super aardig enzo, dus waarom zou je ze haten, alleen maar omdat ze homo, lesbie of bi zijn?
Ik heb juist een haat aan mensjes die homo's, lesbienne's en bi's uitschelden en haten enzo.

Hierop reageren

Het is erg gekomen in de maatschappij , ik dacht dat na zovele jaren , de mensen zouden worden geaccepteerd zoals ze zijn , ik vind holebi's veel opener , vriendelijker , liever ,begripvoller , .... dan hetero's .
Hetero mannen zouden nog eens wat kunnen bijleren van homo's , zij weten tenminste hoe je iemand moet versieren en ze kunnen zich tenminste treffelijk kleden i.p.v een joggingpak

Hierop reageren

er is niks mis met homo's zelf ben ik ook bi en ik heb er juist respect voor dat ze durven te zeggen dat ze homo zijn ook belachelijk dat ze vaak worden uitgescholde enz als je als man op een man valt of als vrouw op een vrouw is dat je eigen keus
de meeste homo's zijn ook vaak best aardig en kan je goed mee praten

Hierop reageren

Homo's zijn de liefste en betrouwbaarste mensen voor meisjes vind ik
ze weten wat wij meisjes bedoele
allez bij mij toch
ik zelf ben bi dus ik zelf heb veel respect voor homo's
het zijn echt warme mensen
XxX

Hierop reageren

Ik vind dat liefde geen geslacht kent , dus man of vrouw wat maakt het uit.

Als je maar gelukkig bent toch ?!

En de mensen die je uitschelden moet je maar negeren (ok het is moeilijk maar uiteindelijk zal het je alleen maar sterker maken)

Hierop reageren

homo's zijn vaak veel relaxter in omgang ^_^

Hierop reageren

ik vind het eerlijk gezegd belachelijk dat mensen je daarom uitschelden. je valt op wie je valt, klaar. ik vind homo's over het algemeen hele relaxte mensen, alleen is het jammer dat ze door dat soort mensen niet uit de kast durven te komen om lekker zichzelf te zijn. dat vind ik heel jammer aan ons 'tolerante' Nederland.

Hierop reageren

Hierop reageren

RSS

Info

Martine - hoofdbeheerder Martine - hoofdbeheerder heeft dit netwerk opgezet op Ning.

Werk aan de site

We zijn bezig momenteel om over te gaan naar een andere site, dus niet meer via Ning,
het heeft alleen maar voordelen, meer ruimte voor foto's en video's
een eigen .nl/.com link
en je kan er veel meer mee

we houden je hier op de hoogte van ^^

© 2010   Gemaakt op Ning door Martine - hoofdbeheerder.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden

Inloggen bij chat