Gothic Industrial Culture

Dé Nederlandse Vampirefreaks

Chaoschrist of voor de mensen hier op GIC die me al vaker op het forum de trol hebben zien uithangen... gewoon Mario.

Wat ik vooral niet ben... atletisch, casual... en vast ook niet altijd gemakkelijk.

Daar tegenover staat dat ik best in ben voor een intressant gesprek (de herkomst van het woord Aardbei was er nog niet zolang eentje.. en de herkomst van "Limburger-kaas"). Heb je daar vooral geen behoefte aan... aan iemand die de ontiegelijke wise-ass uithangt en eigenlijk wel aan iemand die vooral eens een avondje mee gaat bieren... niet dat ik geen zin heb in bieren, maar alleen daarvoor heb ik wel al een sociaal leven. Maar ik dwaal even af.

Wat zoek ik; iemand van het vrouwelijk geslacht... iemand die er geen punt van maakt dat een ego hebben prima is, mits je het een beetje in perken houd. En uiteraard iemand die denkt dat ik toch best "de shit" ben... wellicht denkt iedereen nu dat de arrogantie van me afspat... maar dat valt reuze mee. Doorgaans hoor ik wel eens dat ik toch echt sympathieker ben als men verwacht...

Een niet geheel onbelangrijk item eigenlijk, ja ik woon in een fokking uithoek... Kerkrade (onderaan in Limburg), maar in de planning staat een nieuwe studie en een nieuwe woonplaats in de vorm van Eindhoven... dus 3+ uren reizen zou geen vaste prik moeten worden...

Tags: chaoschrist, mario

Delen

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

welkom hier
veel over jezelf trouwens ^^

Hierop reageren

Liesbeth zei:
welkom hier
veel over jezelf trouwens ^^

Beter teveel dan te weinig informatie. En daarbij, heb ik er een hekel aan om achteraf voor verassingen komen te staan en probeer dat dan ook bij anderen te voorkomen.

Maar in ieder geval een reactie, dat scheelt,hehehe... nee, ik ben niet hopeloos of wanhopig. Nog niet in ieder geval, maar leuk dat mensen blijkbaar wel even de tijd nemen om ook een kijkje wat je te melden hebt.

Hierop reageren

Hierop reageren

RSS

Info

Martine - hoofdbeheerder Martine - hoofdbeheerder heeft dit netwerk opgezet op Ning.

Werk aan de site

We zijn bezig momenteel om over te gaan naar een andere site, dus niet meer via Ning,
het heeft alleen maar voordelen, meer ruimte voor foto's en video's
een eigen .nl/.com link
en je kan er veel meer mee

we houden je hier op de hoogte van ^^

© 2010   Gemaakt op Ning door Martine - hoofdbeheerder.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden

Inloggen bij chat