Gothic Industrial Culture

Dé Nederlandse Vampirefreaks

Berichten in deze discussie

uhm uhh.. not really.

Hierop reageren

JA!
Gelukkig, want anders houd je jezelf toch ook maar voor de gek
En als mijn gedrag bv mijn ouders niet aanstaat, interessseert me niet
Want ze vragen MIJ ook niet of HUN gedrag MIJ aanstaat... ^^

Hierop reageren

als ik bij mijn vriend thuis ben kan ik altijd mezelf zijn en dat is wel fijn.

maar als ik bij mijn ouders thuis ben moet ik altijd een toneelstukje uitvoeren.. als ik niet doe zoals mijn vader wil breekt de hel los en is het schreeuwen en kapot slaan van dingen begonnen. in de ogen van mijn vader doe ik altijd iets fout en zou ik hem als een stuk vuil behandelen omdat je 1x vergeet dag papa te zeggen als je binnen komt en heeeeel nodig de wc moet halen.

ik ga ook niet zo snel meer naar huis als mijn moeder er niet is.. dan is het niet echt de moeite met mijn vader in huis. en kom ik alleen om mijn katten weer te zien.

Hierop reageren

bij mn moeder kan ik gewoon mezelf zijn als ik een maffe bui heb doet ze gewoon mee of licht helemaal dubbel, bij me vader heb ik nooit mezelf kunnen zijn en kan ik nog steeds niet

Hierop reageren

Hmm.. nou mijn oudrs moesten wel even wennen maar het is nu allemaal oke.. Zelf mijn vader accepteerd het sinds mijn moeder is overleden. Dus das wel vet ^^

Hierop reageren

naja ik loop al n paar jaar n toneelstukje op te voeren thuis.
mijn ouders kunnen totaal geen sarcasme, sadisme of wat dan ook accepteren. ook n keer n ietwat harde uitspraak over wat ik van iemand vind is meteen fout. like i can help it i don't like someone... no one can like everyone... :S
maarja... veel boeit het me niet. wel let k n beetje op met vloeken en schelden.
over het algemeen... is het behoorlijk klote, maar acceptabel, aangezien k binnenkort hier vertrek.

Hierop reageren

hehe gelukkig wel, m'n moeder is ent zo erg als ik af en toe haha
al zit ze af en toe wel te kijken van 'doe normaal' als ik nogal hyper ben ofzo xD

Hierop reageren

Thuis ben ik altijd heel rustig...
Omdat ik geen zin heb om met ze te praten

Hierop reageren

Hierop reageren

RSS

Info

Martine - hoofdbeheerder Martine - hoofdbeheerder heeft dit netwerk opgezet op Ning.

Werk aan de site

We zijn bezig momenteel om over te gaan naar een andere site, dus niet meer via Ning,
het heeft alleen maar voordelen, meer ruimte voor foto's en video's
een eigen .nl/.com link
en je kan er veel meer mee

we houden je hier op de hoogte van ^^

© 2010   Gemaakt op Ning door Martine - hoofdbeheerder.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden

Inloggen bij chat