Gothic Industrial Culture

Dé Nederlandse Vampirefreaks

Berichten in deze discussie

Ja, ik werk bij de Albert Heijn.
Ik mag maar maximaal 6 uur werken en alleen op zaterdagen, omdat ik pas 14 ben =[

Hierop reageren

Ik heb een krantenwijkje sinds een maand de telegraaf moet elke ochtrend vroeg kan alleen zondag uitslapen anders moet ik 5 uur mn bedje uit

Hierop reageren

Ik had werk, maar omdat ik er zo apart uitzie geeft bijna niemand me een kans.
Erg jammer, maar de harde wereld

Hierop reageren

Aha, dus nog iemand die z'n statement niet wil verliezen en maar "liever" afgewezen wordt :P (jaaa... je snapt wat ik bedoel he) I've got the same problem, alhoewel ik dan ook weer ALS ik werk heb, goed en veel werk heb gehad ^^ bij mensen die wel verder dan mijn uiterlijk kijken

Lauri zei:
Ik had werk, maar omdat ik er zo apart uitzie geeft bijna niemand me een kans.
Erg jammer, maar de harde wereld

Hierop reageren

ja, ik werk bij een C1000..
Ik werk er achter de kassa, maar ben zeg maar overal inzetbaar ;)
Ik werk minimaal 12 uur in de week, vaak nog wel meer

Hierop reageren

ja ik werk al 19 jaar bij mn werkgever en het bevalt me prima wanner we willen roken mag je roken dus niet alleen in de pauzes, ik werk bij een familie bedrijf en heb goede contacten met mn collega`s met een paar ook `s avond`s op skype dan spelen we een online game en verder denk ik dat ik het wel uithouw tot mijn pensioen

Hierop reageren

Ja als redacteur bij een uitgeverij.

Hierop reageren

heb momenteel geen werk, ben wel op zoek though.
momenteel heb ik dan wel stage, welke vrijwilligersvergoeding betaald!

Hierop reageren

om maar even bij te werken: ik heb 1 betaalde baan bij een schouwburg en 2 vrijwillgersbaantjes!

Hierop reageren

Hierop reageren

RSS

Info

Martine - hoofdbeheerder Martine - hoofdbeheerder heeft dit netwerk opgezet op Ning.

Werk aan de site

We zijn bezig momenteel om over te gaan naar een andere site, dus niet meer via Ning,
het heeft alleen maar voordelen, meer ruimte voor foto's en video's
een eigen .nl/.com link
en je kan er veel meer mee

we houden je hier op de hoogte van ^^

© 2010   Gemaakt op Ning door Martine - hoofdbeheerder.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden

Inloggen bij chat