Gothic Industrial Culture

Dé Nederlandse Vampirefreaks

Berichten in deze discussie

Toen ik nog werkte gewoon in wat ik altijd draag =P

Hierop reageren

Ik heb kledingsvoorschriften ..
Blauwe of zwarte spijkerbroek ..
zwarte schoenen .. (ook als je in de keuken staat alleen dan met stalen neuzen)
Blauwe juffrouw tok polo.. (als je in de keuken staat Zwarte tok buis)
en sloof..
haren naar achter..
geen nagellak ..
Officieel geen piercings.. maar ik mag mn snakebites inhouden .. (soms doe ik ze gewoon uit mezelf eruit of ik doe er doorzichtige bolletjes in)

Hierop reageren

ik kleed me als skater mag niet in me normale kleding komen maar ik snap het ook wel ergens want het is niet de bedoeling dat ik mensen afschrik xD

Hierop reageren

Ik ben het wel eens met BEPAALDE voorschriften, maar zoals de meesten mij (en zoals ik zie mijn medemens) wordt GEDWONGEN in bepaalde posities vind ik niet normaal :S of het ligt eraan wat ik onder "normaal uitziend" versta ofzo..

JA! Ik ga NOOIT met hanekam naar mijn werk!!! Behalve kranten bezorgen , want ik denk dat het de BRIEVENBUSSEN geen ene FUCK interesseren hoe ik er uit zie!

En daarom, omdat ik lekker mijzelf wil blijven! En er DIEP tegenin ga (En volgens velen, werk langs mijn neus laat gaan door mijn "koppigheid") ben ik inderdaad al 7x afgewezen! Want ik zie er niet RE-PRESENTATIEF uit :S wat het ook moge zijn =P (daar heb je het weer;))

Maar er zijn BLIJKBAAR toch nog altijd bedrijven/werkplekken die mij toch de kans willen geven en dus, mocht ik er altijd zo bijlopen zoals ik wil <333333 (zonder hawk, maar hey, doh, kan er mee leven:P) maar wel (mijn grootste zorg altijd) OOK met piercings er nog in latend enzo ^_^

Zelfs nu bij mijn laatste/recentste stage mag ik ze inhouden, moest ze wel iets kleiner nemen, dus heb ik maar eventjes lekker doorzichtige piercings gekocht. Makkelijk!!

Enne! Ik wil mijn STATEMENT altijd blijven doorduwen hoor!
Want wat is re-presentatief :P:P:P
En boeit me niet als ik nog vaker afgewezen wordt....tegen DIE PIJN kan ik wel tegenwoordig (k*tmensen)

Hierop reageren

ik vind het ook zeker chill dat ik mn piercings in mag houden ..
en ook met mn oren (gestretched).. meestal zegt mn baas van.. oh Yaika ben je nou weer groter gegaan ?

En dan zeg ik heel onschuldig Neeee hoor^^
hahaha XD

maar ik en mn baas hebben echt zo'n vader dochter band .. en ook met zn vrouw gaat het heel goed.. ze staan ook als papa en mama tok in mn telefoon XD

xx

Hierop reageren

Ik liep 2 jaar folders, dusja kan er zo bijlopen hoe ik toen wilde, kreeg toen ook veel leuke reacties van mensen dat ik er leuk uitzag en waar ik alles kocht enzo ^^
Mensen wisten gewoon precies wanneer ik nieuwe kleding had gekocht
Best grappig..
Negatieve opmerkingen kreeg ik niet vaak, best wel apart want ik woonde toen in een dorpje, Huijbergen
Maargoed.. natuurlijk keken mensen me wel vaak na, maar daar zit ik ook totaal niet mee

Ik snap wel dat als je ergens gaat werken, in de zorg of in een winkel dat je je moet aanpassen.
maar ik haat bedrijfskleding, al snap ik wel dat als je in een keuken werkt dat je een short aanmoet
maar als je in een winkel zou werken, kan je toch wel je eigen kleding aan (met wat aanpassingen)
Ik weet namelijk dat als je bij de Zeeman zou gaan werken, dat je bedrijfskleding aanmoet

Hierop reageren

Ik moet zo'n Albert Heijn shirt ding aan, echt walgelijk >.<</body>

Hierop reageren

Toen ik werk had, had ik meestal gewoon een stuka of zwarte broek aan
Dat vonden ze wel best, gelukkig
Make-up vonden ze maar raar, en mocht ik dus ook niet op
En mijn haar was toen ook nog zwart, nu natuurlijk fel roze

Hierop reageren

ik werk in een verpleegkliniek en thuiszorg dus moet ik een uniform dragen..
en als ik de krantjes moet rondbrengen gewoon in mijn allerdaagse kledij

Hierop reageren

Is afhankelijk van of ik voor m'n werk naar externe contacten moet. Als dat het geval is ben ik strak in pak, anders draag ik gewoon wat ik altijd draag.

Hierop reageren

ik werk achter de kassa van een C1000, dus maakt niet uit, zolang ik mn werkbloes maar aan heb en m'n stropdas recht zit.
daarvoor werkte ik bij de praxis, dus daar hadden we werk kleding: Polo (WHAAA!!!), broek en schoenen. was wel nodig, want ik stond achter de verfbalie, dus was wel fijn dat niet m'n eigen kleding naar de kolere ging.

Hierop reageren

ik heb jaren in de schoonmaak gezeten enne het maakte de baas niet uit hoe ik er bij liep
alhoewel ik een weddenschap had met mijn baas want die dacht dat ik dat niet durfde dus op een dag klede en verfde ik mijn gezicht wit vette mohawk etc en dus ik stap uit me auto en de andere waren er al en dachten wtf die slikte dus weleensgoed dus ik kom binnen goeidemiddag hahahahahahmja ik kon geen mutsje op dus dan maar niet mja ik werkte in een varkensslachtery en is dus niet zo handig om niks op je koppie te doen want allemaal kleine stukjes vlees komen in je haren en dat is erg kut enne het is hogedruk werk water van 95 graden (mistig) dus het is niet praktische dus heb het niet weer gedaan.maar wel tof dat het gewoon mog ;):D
ik heb ook op een timmerfabriek gewerkt en ik werkte daar dus gewoon mooi overal aan niks mis mee me eigen kleiding eronder^^ mja ik sgoor op een dag me wenkbrauwen eraf en ik kon gelijk vertrekken??want datkoste hem klanten die daar weleesn binnen kwamen terwijl de dus ook een vent werkte in een korte broekje altijd half shirt aan en werkschoenen armen benen allemaal tattoosen dat mag wel want dat schrikt niet af:S
bleek agter af me agter neem te zijn:S je moet het maar van je family hebben.
oftewel de lieverdjes die heel braaf zijn tegen hun ouders en alles doen als ze zeggen doe een nette blauwe spijkerbroek die mensen die alternatiefelingen haten die mensen die kleden tegen de maatschapij die vooroordelen hebben die mensen maken de maatschapij zoals het nu is en hoe ik ben daar ben ik trots op en ik verander voor niemand ;) ikzeg altijd maar zo me pa luisterde vroeger deep purple en rainbow en nog meer van die ouwe hardrocker shit en dat heb je geerfd alleen ik ben er verder op ingegaan;)

Hierop reageren

Hierop reageren

RSS

Info

Martine - hoofdbeheerder Martine - hoofdbeheerder heeft dit netwerk opgezet op Ning.

Werk aan de site

We zijn bezig momenteel om over te gaan naar een andere site, dus niet meer via Ning,
het heeft alleen maar voordelen, meer ruimte voor foto's en video's
een eigen .nl/.com link
en je kan er veel meer mee

we houden je hier op de hoogte van ^^

© 2010   Gemaakt op Ning door Martine - hoofdbeheerder.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden

Inloggen bij chat