Gothic Industrial Culture

Dé Nederlandse Vampirefreaks

Berichten in deze discussie

Ik had gewoon altijd dure hobbies en ik heb nog andere zusjes/broertjes enne... je moet het toch leren dat je moet werken voor je dingen, dus zo kwam ik aan een krantenwijk (Simpel beginnen) maar JAH! Ben nu 22 en doe het nog steeds, maar ik word heel veel gewaardeerd + iedereen kent me en lekker veel kerstgeld met langs de deuren gaan :P En IEDER beetje geld helpt!! Vooral nu!!!

En dan heb je nog die stage-plekken, dat is gewoon via school
En als je het goed doet, dan heb je kans op vakantiebaantjes of dat je vaste baan wordt aangeboden
En als je dan TOCH je in moet schrijven bij een uitzendbureau zit je al in dat "cirkeltje" dus...

Hierop reageren

uhm.. bij mn laatste baas was het eigenlijk een soort ongelukje ..
ik reageerde op een oude advertentie voor het witte huis ...( ook een restaurant) maar ik wist niet dat dat juffrouw tok was geworden XD

en uhm .. toen ging ik op solli .. en dat pakte heel goed uit !

en nu werk ik daar al bijna 2 jaar !
En heb het super naar mn zin !

Hierop reageren

Eerst werkten er zo'n beetje de hele vriendengroep van mijn oudere zus bij de AH, en toen ging mijn beste vriendin er ook werken en daarna kwam ik erachter dat ik geld te kort had, en toen ging ik er ook werken =]

Hierop reageren

Gewoon gesolliciteerd, en na gesprek aangenomen. Veel geluk gehad dus.

Hierop reageren

sollicitatie formulier wat bij elke reclame folder binnen kwam ingevuld en ingeleverd, na ongeveer 3 maanden pas gebeld en werd nogal makkelijk aangenomen omdat ze hoorde dat mn broer er had gewerkt en die had een goede indruk achter gelaten...

Hierop reageren

Hierop reageren

RSS

Info

Martine - hoofdbeheerder Martine - hoofdbeheerder heeft dit netwerk opgezet op Ning.

Werk aan de site

We zijn bezig momenteel om over te gaan naar een andere site, dus niet meer via Ning,
het heeft alleen maar voordelen, meer ruimte voor foto's en video's
een eigen .nl/.com link
en je kan er veel meer mee

we houden je hier op de hoogte van ^^

© 2010   Gemaakt op Ning door Martine - hoofdbeheerder.   Uw eigen sociale netwerk oprichten

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Privacy  |  Algemene voorwaarden

Inloggen bij chat